      From: "'Kalyna' calinna01@... [entraide_active]"
      <entraide_active@...>
      To: <Undisclosed-Recipient:;>
      Sent: Wednesday, July 12, 2017 3:36 AM
      Subject: [entraide_active] urgent, quoi faire s.v.p !

      Bonjour, j'ai une allerte du logiciel: DriverPack Notifier bien entendu, je
      n'ai cliqué nulle part...

      j'ai ce msg du logiciel
      Attention! Your computer's security is under threat. There is a penetration
      threat of dangerous Petya / WannaCry virus and their modified versions into
      your system. These viruses encode the data you have at your computer and
      blackmail money. More than 200,000 similar attacks have been registered
      already. You need to install protection and eliminate any vulnerabilities.

      Go to the protective software installation section
      comment s'en prémunir ? un prg à télécharger ?

      j'utilise l'antivirus de microsoft.

      merci de votre aide...